18 czerwca 2017

Porządki :)


4 komentarze:

  1. Cześć! Mnie też czekają takie porządki ,ale trudno się za nie zabrać. Co zamierzasz dalej robić z tymi modelami.Czy tylko posegregujesz i wstawisz na półkę? Czy chcesz je sprzedać? Jeśli tak to byłbym kilkoma modelami zainteresowany, ale zależy to od ich stanu technicznego. Zdjęcie tego nie pokazuje, a szczegółowe opisy mógłbyś wysłać na mojego maill’a . Jak zdecydujesz to daj znać ,wtedy się dogadamy do danego modelu. Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zbierałem te modele. Miałem całkiem sporą kolekcję. Potem jednak przejęły ją moje dzieci i niewiele z tego zostało niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Napraw wszystkie cinquecenta. Wartość podnoszą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Czy w cinquecentu - żółtym masz dobre koła i lampy przednie i tylne?
    Chciałbyś go sprzedać? Daj znak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń