29 maja 2014

Lamborghini Murcielago GT


Lamborghini Murcielago GT


9 komentarzy:

  1. Cześć! Interesuje mnie sklep w którym te skarby kupiłeś i potwierdź skalę?
    Ile kosztuje 1szt z tej serii?
    Szukaj pozostałych,żeby elegancka seria była w komplecie!!!
    Superowe i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to kupiłem w hurtowni zabawek. Cena to 20zł za sztukę a scala 1/43.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za szczegółową odp.
    Na temat tej serii również ją widziałem w sklepach smyk.
    1szt-kosztowała aż 30zł.
    Pozdrawiam kolega

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to jest np śmieszne, że Biedronka potrafi raz na jakiś czas rzucić Burago po 7,50 a np w tesco normalnie są po 15zł, a w hurtowni po 10, oczywiście mowa o tych zwykłych. I np teraz w tesco nie schodziły to w dzień dziecka zrobili promocje po 9,50 gdzie wiedzą że jak się sprzeda to i tak zarobią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ponownie! Masz racje,że ceny bywają różne w naszych Tescach.
      Nie wiem jak mają się małe Tesco do tych wielkich? Czy małe Tesco -osiedlowe mają te same ceny co duże,czy już inne? Jak będę kiedyś przechodzić przez osiedlowe małe Tesco to przez ciekawość zaglądnę po ile mają modele bburago.
      Szkoda,że przed Dniem Dziecka nie zrobiły sklepy Biedronka,Lidl,Żabka,Netto tej samej promocji na bburago.Może Ty masz informacje kiedy oni powtórzą akcje. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Nie, nie. Nie wiem kiedy właśnie dla mnie też zaskoczeniem zawsze są te promocje, a co do tesco to tak, cena jest taka sama jak w dużym TESCO.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! Sklepy Auchan mają zawsze dobre ceny na modele bburago 1:43 -1szt-cena 11żł.
    Występują tez wyjątki w centrach miastach również w kioskach ruchu nie w każdym można trafić na modele bburago od 14zł-18zł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Serie "Race' zacząłem zbierać! Dzisiaj kupiłem pierwszy model "Lancia Delta Integrale EVO.Teraz w krótsze muszę się karność do sklepu Smyk i zobaczyć czy seria "race" jeszcze została czy całość się sprzedała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lancia Delta ;0 Też bym chciał.

    OdpowiedzUsuń