23 sierpnia 2014

SMART Roadster


 SMART Roadster



4 komentarze:

  1. Cześć! Gratulacje za rzadkie modele już trudno dostępne! Nie wiem Ci zaglądać na blogi innych kolekcjonerów.Chciałem Tobie przekazać informacje,że w sklepach smyk jest nowa dostawa modeli bburago 1:43 oraz seria "Race". Najnowsze modele to:
    1)Race -Lanca Delta Integralie ,2) Mclareen, 3)Fiat 500 L -żółta, 4)Hyundai Veloster,5) Alfa Mito -żółta i 6) Lamborghini Huracan
    -również żółty itd... Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. No Ja mam ten problem że u mnie w pobliżu nie ma smyka, dopiero w Warszawie albo Łodzi jak będę przejazdem to zerknę pewnie. Ale znając życie nic nie będzie już ; (.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Masz rację ,przeważnie tak bywa w tych sklepach. Zależy też, które smyki i w jakiej kolejności otrzymują dostawy.Możesz mieć pecha i nic nie będzie już albo trafisz na nową dostawę autek firmowych. Czego Ci oczywiście życzę!
    Ja miałem ostatnio wiele szczęścia ,bo udało mi się kupić długo wyczekiwane modele, właśnie te,o których pisałem wcześniej,a nawet Forda kuga z „wodną grafiką”.
    Sprawdzaj sklepy Tesco, bo też widziałem nowe kartony bburago, w których bywają m.in. Lamborghini Aventador Roadster ,Shelby, Audi R8 oraz „ Emergency”-Ford Focus Combi – policja.
    Pozdrawiam i czekam na prezentacje nowych nabytków. Przemek

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w
    ~~~~~TESCO~~~~~
    Są tylko modele 1/64 Infinity F1 i jakieś parę modeli 1/24 ;/

    OdpowiedzUsuń