09 października 2014

Infiniti Red Bull


Infiniti Red Bull Racing RB9 [ Bburago 1/64 ]


13 komentarzy:

  1. od kiedy bburago robi modele bolidów formuły 1?

    http://www.ranchotexas.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A tego to Ja nie wiem, byłem w tesco patrze bburago to biorę ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ciekawe czy robią inne modele bolidów czy tylko RB Racing?

    http://www.sttmonitoring.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widziałem jeszcze Ferrari;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie konkretnie?

    http://wasoszwita.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. No Ja tylko tego Infinity w Tesco ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Czy w tym roku w sklepach biedronka kupowałeś 5 paki nowe modele bburago 1:43 ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłem w Biedrze widziałem je w Lidlu też. Ale nie było tam modeli których nie mam. I żadne mnie nie zafascynowały, jedynie w Lidlu sobie ferrari kupiłem ale jeszcze go nie stawiłem na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Zapraszam Ciebie na mój blog.
    Zrobiłem trzy wstępy dla próby.
    Podaje mój adres na mój blog.
    przemkapasja.blogspot.com
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  11. Spoko spoko ;D.
    Powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! Czy od ostatniej rozmowie na Twoim blogu o naszym hobby. U dało się Tobie coś kupić?
    Nie konieczne z serii bburago ?
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak tak, i teraz mam zamiar powstawiać je na bloga ;).

    OdpowiedzUsuń